drunk bitch3s
whatsupp drunk bitch3s

001. cara Pradat visel - welcome to my wonderland

2017. augusztus 27., vasárnap; Cara;
0 komment
Welcome to my wonderland. 

Üdvözlök minden kedves idetévedő lelket. Ez egy nyitóposzt lenne, de ezekben sosem voltam jó. A blogomat azért hoztam létre, mivel eddig a G-portálon tevékenykedtem, de úgy gondoltam, hogy ideje lenne már kicsit feljebb mászni a létrán, és nekilátni a blogolásnak a BlogSpot-on. Rólam sok mindent nem fogok kitárni, tehát nem fogok sok mindent leírni magamról, vagy a magánéletemről (legalábbis így tervezem), de azt megígérhetem nektek hogy izgalmas,  néhol talán pár embernek unalmas, posztokkal fogok előjönni. A koncepció, az egy kicsit a divat-beauty körül is mozog, viszont legfőképpen motiválni szeretnélek titeket arra, hogy az álmaitokat eltudjátok érni. Sok filozófikus poszt lesz található a blogomon, többek között párkapcsolatokról, családi problémákról, talán néhol még politika is lesz benne, illetve talán a legtöbb amiről szólni fog, az-az, hogy én hogyan látom a világot. Remélem hogy érdekesnek fogjátok találni, ha igen, akkor mindenféle képpen nézzetek be később is, illetve hagyjatok nyomot hogy itt voltatok, akár komment formájában, akár chat-ben. :)

ELORE